Polaris ATV Forum banner
81 - 100 of 265 Posts
Hier is mijn beveiligingssysteem. :beer:

Attachments

Hoe bevalt de rechter u?

Geweldig pistool, dat is het echt. Het heeft behoorlijk wat terugslag, maar je moet je er gewoon aan vasthouden, dat is alles. :beer:

Ik weet het niet zeker, maar het lijkt erop dat sommige straatmotoren een systeem hebben dat het wiel met de contactsleutel aan één kant vergrendelt, zodat het alleen in een cirkel kan draaien. Dat zou gaaf zijn op een ATV.

im not for sure but seems like some street bikes have a deal that locks the wheel to one side with the ignition key so it can only go in a circle that would be cool on a atv

Ja, alle straatfietsen die ik ken, inclusief die van mij, kunnen het stuur in een harde bocht naar links vergrendelen, zodat je hem zonder sleutel alleen in een cirkel kunt rollen.

Zoals ik al eerder zei, kende ik vroeger een paar niet zo betrouwbare mensen, en die sloten zijn gemakkelijk te kraken of een paar jongens pakken gewoon je fiets op en gooien hem in een busje.

Ik denk dat je het beste af bent als je hem binnen houdt en een verzekering afsluit.

Ik heb een verhaal voor jullie. Mijn oom is al vele jaren een die-hard Polaris-fan, hoewel hij een klein budget had en pas in 2007 een nieuwe kreeg, toen hij een 2007 Sportsman500 EFI kreeg (ik weet dat de afbeelding 2005 zegt, maar zijn camera was niet up-to-date). Zijn zoon had net een 1994 Yamaha Wolverine gekocht. Ze hadden ook een 2003 Polaris Trailboss 330. Welnu, in 2009 werden alle drie de quads gestolen. Ze wonen in het centrum van de stad en de dieven braken een raam en braken de garagedeur open, ze laadden de Wolverine op de vrachtwagen. Ze reden met de andere 2 quads door de stad en de ATV-paden op. Welnu, de Polaris Sportsman werd de volgende dag gevonden, de bestuurder had hem tegen een hek gereden en was gevlucht. De andere 2 quads werden in stukken gevonden (ze demonteerden ze). En iedereen hier zegt blij te zijn met een verzekering, maar de verzekering zou 1 van de motoren niet dekken, hoewel ze allemaal verzekerd waren. Tot op de dag van vandaag is mijn oom er niet blij mee.

Attachments

laatste foto

Attachments

Ik heb in dit opzicht best wel geluk. De mijne wordt opgeslagen in een afgesloten kastje, in een afgesloten, verwarmd en beveiligd magazijn op het werk. Mijn baby slaapt onder een op maat gemaakte hoes, weg van nieuwsgierige blikken.

Ik heb een verhaal voor jullie. Mijn oom is al vele jaren een die-hard Polaris-fan, hoewel hij weinig budget had en pas in 2007 een nieuwe kreeg, toen hij een 2007 Sportsman500 efi kreeg (ik weet dat de afbeelding 2005 zegt, maar zijn camera was niet up-to-date). Zijn zoon had net een 1994 Yamaha Wolverine gekocht. Ze hadden ook een 2003 Polaris Trailblazer 330. Nou, in 2009 werden alle drie de quads gestolen. Ze wonen in het centrum van de stad en de dieven braken een raam en braken de garagedeur open, ze laadden de Wolverine op de vrachtwagen. Ze reden met de andere 2 quads door de stad en naar de ATV-paden. Nou, de Polaris Sportsman werd de volgende dag gevonden, de bestuurder had hem tegen een hek gereden en was gevlucht. De andere 2 quads werden in stukken gevonden (ze demonteerden ze). En iedereen hier zegt blij te zijn met een verzekering, nou, de verzekering zou 1 van de motoren niet dekken, hoewel ze allemaal verzekerd waren. Tot op de dag van vandaag is mijn oom er niet blij mee.
Ik weet niet hoe de verzekering daar werkt, maar ik weet dat de mijne het wel zou hebben gedekt. Nou, als ik geen dekking had voor mijn quad en ze werden uit mijn garage gestolen, weet ik niet of mijn inboedelverzekering het zou dekken, maar ik heb een polis voor beide. Tenzij de sleutels erin waren achtergelaten of zoiets?

Ik heb een verhaal voor jullie. Mijn oom is al jarenlang een die-hard Polaris-fan, hoewel hij een klein budget had en pas in 2007 een nieuwe kreeg, toen hij een 2007 Sportsman500 efi kreeg (ik weet dat de afbeelding 2005 zegt, maar zijn camera was niet up-to-date). Zijn zoon had net een 1994 Yamaha Wolverine gekocht. Ze hadden ook een 2003 Polaris Trailboss 330. Nou, in 2009 werden alle drie de wheelers gestolen. Ze wonen in het centrum van de stad en de dieven braken een raam en braken de garagedeur open, ze laadden de Wolverine op de vrachtwagen. Ze reden met de andere 2 wheelers door de stad en de atv-paden op. Nou, de Polaris Sportsman werd de volgende dag gevonden, de bestuurder had hem tegen een hek gereden en was er vandoor gegaan. De andere 2 wheelers werden in stukken gevonden (ze demonteerden ze). En iedereen hier zegt blij te zijn met een verzekering, nou, de verzekering zou 1 van de motoren niet dekken, hoewel ze allemaal verzekerd waren. Tot op de dag van vandaag is mijn oom er niet blij mee.
ik weet niet hoe de verzekering daar werkt, maar ik weet dat de mijne het wel zou hebben gedekt. Nu, als ik geen dekking had voor mijn quad en ze werden uit mijn garage gestolen, weet ik niet of mijn inboedelverzekering het zou dekken, maar ik heb een polis voor beide. Tenzij de sleutels erin waren achtergelaten of zoiets?
Er klopte iets niet, dat de verzekering niet uitbetaalde. De mijne werd 100% uitbetaald na mijn crash plus alle accessoires. Je moet de juiste polis en verzekeraar hebben om er zeker van te zijn dat je premium service krijgt na een verlies.

Ik denk dat alles wat je kunt doen om de kans dat de ATV gestolen wordt te minimaliseren, een pluspunt is. Zoveel als een volwaardig alarmsysteem of een eenvoudig hangslot op de remschijf. Alles zal de dief vertragen of stoppen.

In de zomer staat de machine in een schuur in de achtertuin achter een afgesloten poort, in gezelschap van een oude, zwaarlijvige beagle (hoorbaar alarm) en een anorectische bordercollie (hersens van het stel).

In de winter past hij niet in de schuur met de ploeg erop, dus ik houd hem buiten bedekt.

In de zomer wordt de machine in een schuur in de achtertuin achter een afgesloten poort bewaard, in gezelschap van een oude, zwaarlijvige beagle (hoorbaar alarm) en een anorectische bordercollie (hersens van het stel).

In de winter past hij niet in de schuur met de ploeg erop, dus ik houd hem buiten bedekt.
Dat is heel waar over de bordercollie, ik heb er twee. Super slimme dieren. Het enige probleem is dat we er niet 100% zeker van zijn of de reu helemaal raszuiver is of niet. Hij is niet zo slim als de teef. Ze is hem de hele tijd te slim af. Ha, als ik erover nadenk, ze zijn net een stel! Alles wat van haar is, is van haar en alles wat van hem is, is van haar. Hmmm. Grappig! Ze zit ook altijd achter hem aan over alles.
Kan iemand dat beamen?!

Ik ging kijken in mijn oude fietsspullen en vond mijn oude schijfslot, dus ik gebruik het nu op de achterste schijfrem van mijn ATV als antidiefstalmiddel. Hier zijn er een paar die je kunt vinden op Ebay, Craigslist en ja zelfs Walmart.... :)
Image

Image

Image

Ik heb een sluw klein systeem. Ik heb een vloeranker met een kabel die om de band naast de muur gaat. Ik heb een deel van de kabel zwart geverfd. De band en velg verbergen de kabel en verzonken anker. Ik heb ook een schijfrem slot en verzekering.

Houd de mijne in mijn winkel, de voordeur heeft geen buitenhandvat en is van binnenuit vergrendeld. De zijdeur is met een hangslot afgesloten. Heb bewegingslichten aan de voorkant van de winkel en een werflicht 's nachts. Sleutels in huis. Zet ook de brandstof af. Heb Border Collie en Chocolate Lab als beveiligingssysteem...lol

Ik verstop net mijn sleutel, houd de garagedeur open, hoewel deze wordt beschermd door 3 honden, waarvan er 1 een vuilnisbeltbrand op meer dan 500 meter afstand kan ruiken :wow: en de vrouw beschermt terwijl ik weg was, plus mijn A-5 en mijn goede buren rondom. Oh ja en verzekering.

81 - 100 of 265 Posts