Benieuwd wat jullie allemaal zouden voorstellen. Heb deze 4-wheeler ongeveer 1 jaar geleden gekocht voor $10.500 met 15 uur op de teller, heeft er nu 72 uur op zitten, is nog nooit gezonken en alleen op WV-paden geweest. Tijdens deze laatste trip kreeg de motor blijkbaar te veel vuil/stof via het filter binnen, waardoor hij te snel en heet olie verbrandde en de drijfstanglager vernietigde, geen motorlampjes of iets, alleen vermogensverlies en uitvallen in ongeveer 15 minuten, daarna is hij gesleept en getransporteerd. De dealer zegt dat het goedkoper zou zijn om een nieuwe motor te kopen en te installeren voor $7000 (motor $6000 + arbeid $1000) dan om hem te reviseren.
Polaris gaat hoogstwaarschijnlijk niets doen omdat het luchtfilter dat ik 3 maanden eerder heb geĂŻnstalleerd voor het onderhoud van 50 uur geen Polaris-filter was (dat is mijn schuld) en de garantie is verlopen en ik geen verzekering heb.
Mijn opties zijn:
1. Betaal voor de installatie van de nieuwe motor - $7000
2. Betaal voor een gereviseerde installatie voor ongeveer $4500.
3. Verkoop de 4-wheeler zoals hij is voor onderdelen (geen idee wat ik ervoor zou kunnen krijgen)
Zware levensles en probeer nu de beste economische route te vinden.
Bedankt
Polaris gaat hoogstwaarschijnlijk niets doen omdat het luchtfilter dat ik 3 maanden eerder heb geĂŻnstalleerd voor het onderhoud van 50 uur geen Polaris-filter was (dat is mijn schuld) en de garantie is verlopen en ik geen verzekering heb.
Mijn opties zijn:
1. Betaal voor de installatie van de nieuwe motor - $7000
2. Betaal voor een gereviseerde installatie voor ongeveer $4500.
3. Verkoop de 4-wheeler zoals hij is voor onderdelen (geen idee wat ik ervoor zou kunnen krijgen)
Zware levensles en probeer nu de beste economische route te vinden.
Bedankt